My Site
Facebook Twitter Tumblr Instagram
Purple Life. ♥

Purple symbolizes a person's self confidence and the miracle of life.

HOME OWNER FRIENDS STUFFS FOLLOW DBOARD NEWER OLDER

Giveaway
Jumaat, 27 Mac 2015 - Permalink - 0 Comments
Hai! Erm,untuk tebus semua kesalahan yang telah saya lakukan,saya akan buat giveaway :) Hadiah? Sorry kalau tidak seronok :(

Hadiah:
- 10 Editan
- Adik angkat/Akak angkat
- 1 Twitter
- 2 Blog yang siap diblogskin

Maaf hadiah tak berpos.. Harap korang enjoy okay! Oh lupa,syarat syarat dan permainannya :3

Syarat-syaratnya:
Perempuan
Blinkers / WN
15 tahun kebawah
Ada akaun instagram

Cara permainan:
Follow blog ini
Comment di post ini "Saya mahu hadiah dari Purple Life"
Promote blog ini di facebook dan instagram
Follow instagram saya "@nur.syafeeqahh"
Promote akaun instagram saya
Like 10 gambar di instagram saya

Itu sahaja! Harap ada yang mahu join ^^ Oh ya! Tarikh tamat,lupa pula :3

Tarikh: 25.06.2015
Masa: 8:30 malam

Okay! Harap korang nak main :)


Writter

Hello! Welcome to my blog!
Taghboard



Credit

Template by Siti
Owner is you name